Hoitosopimusehdot, V.I.P.Lemmikkihoitola Ky

  1. Jokaisesta asiakkuudesta tehdään hoitosopimus. Jokainen välillämme tehty hoitosopimus edellyttää hoitosopimusehtojen hyväksyntää. Kun olet ruksannut ’Olen lukenut ja hyväksynyt hoitosopimusehdot’, olet sopimuksemme mukaan kuitannut ne hyväksytyiksi, vaikka et olisi tutustunut itse ehtoihin. Rasti ruutuun on sitova hyväksyntä.
  2. Nettisivujemme kautta tehty hoitosopimus kelpaa sitovaksi sopimukseksi – pidä itselläsi siitä kopio, niin me arkistoimme oman kappaleemme.
  3. Koirien ja kissojen osalta vaadimme Suomen Kennelliiton ja Suomen Kissaliiton suosittelemaa rokotusohjelman mukaista rokotusstatusta voimassaolon suhteen. Tarkista rokotustilanne eläinlääkäriltäsi. Esitä tullessasi rokotustodistus. Kennelyskärokotetta suosittelemme uusittavaksi koirilla vuosittain toisilleen vieraan, vaihtuvan ja moninaisen koirapopulaation vuoksi. Muiden lemmikkien osalta rokotukset ovat omistajan harkinnan varassa.
  4. Sairastapauksen yhteydessä toimimme klinikkaeläinhoitajan kokemuksen perusteella siinä kiireellisyysjärjestyksessä, jonka tilanne vaatii. Pyrimme olemaan ensimmäisenä yhteydessä omistajaan, mutta jos tämä ei onnistu, toimimme ammattitaitoisen arvion mukaan ja olemme yhteydessä omistajaan ensi tilassa.
  5. Hotellihoitoon otamme vain terveitä eläimiä. Juurisairastetuista tilanteista jatkolääkityksineen on mainittava etukäteen voidaksemme arvioida eläimen kunnon hoitolajaksoa varten yhdessä. Krooniset sairaudet haluamme tietää koiran tullessa, vaikka lemmikkisi ei olisikaan lääkityksellä tai tilanne ei olikaan akuutti. Näin tiedämme tarkkailla terveydentilaa oikealta pohjalta.
  6. Emme pääsääntöisesti ota hoitoon juoksuisia narttuja tai kastroimattomia kollikissoja. Poikkeuksellisista ja hankalista tilanteista voimme neuvotella etukäteen, kuitenkin niin, että saamme mahdollisuuden harkita eläinten sijoittelua ajoissa. Näin takaamme kaikille saman mahdollisuuden stressittömään hoitojaksoon.
  7. Peruutusehtomme: Veloitamme 50% huoneen hinnasta, jos peruutus tapahtuu alle 7 vuorokautta ennen hoidon alkua. Ilman ilmoitusta saapumattajättämisestä perimme täyden hinnan kotiinlähetetyllä laskulla.
  8. Vahinkotilanteessa hoitojakson aikana hoitolamme vakuutus korvaa vahingosta koituneet kulut, jos hoitolamme toiminta on johtanut vahinkoon. Jos vahinko johtuu viallisesta pannasta tai hihnasta, käsittelemme asian tapauskohtaisesti.
  9. Aggressiivisesta käytöksestä ihmisiä tai lajitovereita kohtaan tulee ilmoittaa etukäteen niin, että tiedämme varautua ammattitaitoisesti tai arvioida lemmikin sopivuudesta hoitolamme toimintaan. Tällöin vastuu on meidän. Jos taas tiedettyä aggressivista käytöstä ei mainita varausta tehdessä tai viimeistään lemmikkiä tuodessa, siirrämme korvausvastuun omistajalle. Hankalasta käytöksestä mainitsematta jättäminen ei ole oikein lemmikkiäsi kohtaan!
  10. Hoitomaksu maksetaan kotiinlähtiessä. Pankkimaksut hoidetaan tilille heti kotiutumisen yhteydessä, ellei asiaa ole sovittu etukäteen.
  11. Saapumiset ja kotiinlähdöt tapahtuvat hoitolamme aukioloaikoina klo 10-12 tai 17-19.
Scroll to Top